Klachtenregeling

Niet tevreden? Praat er eerst met ons over

Suggesties zijn altijd welkom. U kunt gebruik maken van het tip of klacht formulier. Het is mogelijk om anoniem een suggestie of klacht bij ons in te dienen. Invullen van uw personalia is dus niet verplicht, maar dan kunnen wij niet reageren.

Dit formulier is NIET bestemd voor medische zaken of berichten aan een zorgverlener (gebruik hiervoor een e-consult in het portaal, of bel met de assistente). Voor algemene en administratieve zaken kunt u mailen naar info.heikensbroeder@zorgpleinzuid.nl

Komt u er met ons niet uit: klacht indienen bij skge

De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van skge.

Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet u niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden. U kunt uw klacht sturen naar:

Skge, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven